De eerste (vakantie) weken! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Koencapetown - WaarBenJij.nu De eerste (vakantie) weken! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Koencapetown - WaarBenJij.nu

De eerste (vakantie) weken!

Door: Koen van der Boog

02 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Na een lange reis op 19 januari zijn we aangekomen in het zomerse en warme Kaapstad. Voor onze stage zullen wij hier 6 maanden verblijven. Gelukkig waren we (Karel, Rutger en ik) wat eerder klaar met onze minoren.
Dit betekende dat we eerst lekker vakantie konden gaan houden voor dat we moesten beginnen met onze stage. En vakantie houden dat hebben we gedaan hoor.

Je kan hier zo ongelooflijk veel doen van de prachtige stad zelf met de Tafelberg tot het indrukwekkende Cape Point. In de eerste twee weken hebben we nog niet alles hier gedaan. Kaapstad is echt een geweldig stad je kan hier echt alles vinden wat je maar wilt dit is dus echt een top plek om te verblijven.

Aankomende maandag gaan we dan beginnen met onze stage bij de VPUU ( violence prevention through urban upgrading) hier gaan we dan aan de slag. Maandag de eerste kennismaking dus dat is erg spannend.

Als het goed is komen er binnenkort nog twee meiden en dan zit het huis ook vol met 8 acht personen (4 jongens 4 meiden).

Vandaag eerst nog even genieten van de laatste vakantie dag en dan moeten we tocht echt aan de bak.

grt.Koen